| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pieter

|
Geplaatst: Vr Jun 22, 2012 2:15 pm Onderwerp: FAQ: Spelen op een tablet |
|
|
Beste leden,
Regelmatig wordt ons gevraagd of er ook met een tablet gespeeld kan worden bij GameSquare.
Standaard gaat dit niet: zowel de iPad als Android tablets ondersteunen geen Java applets. Waarschijnlijk kan het wel met een Windows tablet maar daar zijn er nog maar weinig van.
Er is echter wel een oplossing: AlwaysOnPC. Dit is een commercieel pakket waarbij je eigenlijk een virtuele Windows PC draait op de servers van AlwaysOnPC zelf.
We hebben het geprobeerd op een Android tablet en zowaar: onze spellen vielen prima te spelen! Het gaat wel iets trager en niet alles ziet er uit zoals bedoeld maar het werkt wel gewoon.
Ook op een iPad schijnt het te werken.
Op Android is AlwaysOnPC het eerste jaar gratis en gewoon te downloaden in de Play Store.
Voor de iPad betaal je 19,99 voor de app in de App Store.
|
|
| Naar boven |
|
 |
_me_
|
Geplaatst: Vr Jul 13, 2012 12:07 pm Onderwerp: |
|
|
Van af me iphone
Groeten
_me_
| Beschrijving: |
|
| Bestandsgrootte: |
166.97 KB |
| Weergegeven: |
10755 keer |

|
|
|
| Naar boven |
|
 |
noah

|
Geplaatst: Vr Jul 13, 2012 2:45 pm Onderwerp: |
|
|
| lol en nu nog kaarten.....
|
|
| Naar boven |
|
 |
_me_
|
Geplaatst: Za Jul 14, 2012 12:06 pm Onderwerp: |
|
|
Bij deze dan hoewel ik _me_ niet graag in de kaart laat kijken
Groeten
_me_
| Beschrijving: |
|
| Bestandsgrootte: |
236.22 KB |
| Weergegeven: |
10735 keer |

|
|
|
| Naar boven |
|
 |
noah

|
Geplaatst: Za Jul 14, 2012 12:23 pm Onderwerp: |
|
|
| het lijkt mij ontzettend klein
|
|
| Naar boven |
|
 |
_me_
|
Geplaatst: Za Jul 14, 2012 12:35 pm Onderwerp: |
|
|
Een telefoon is niet zo heel groot lijkt mij.
Dus daar heb je een punt maar het is goed te doen.
Een tablet lijkt me stuk handiger, maar zoals pieter al zei het werkt.
Het lijkt mij dat de screen duidelijk genoeg is anders heb je echt een brilletje nodig lol.
Tevens is het beeld te vergroten en te verschuiven.
Groeten
_me_
|
|
| Naar boven |
|
 |
rosalinde
|
Geplaatst: Wo Aug 29, 2012 2:12 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo ik heb sinds kort een samsung galaxy s3 met adroid besturing.
Ik heb geprobeerd om de app alwaysonpc gratis te downloaden, maar hiervoor moet je geld betalen. En dan weet ik ook nog niet zeker of het wel de juiste app is.
Pieter had hierboven gezegd dat via android de app gratis te downloaden is, dus ik weet niet hoe hij dat gedaan heeft.
Graag zou ik hier meer over horen.
Groetjes Roos
|
|
| Naar boven |
|
 |
_me_
|
Geplaatst: Wo Aug 29, 2012 3:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat Pieter dit bedoeldt
http://www.alwaysonpc.com
Je kan hem daar gratis proberen voor je pc/mac
Ik weet dat je voor de ipone voor die applicatie moet betalen.
Hoe het zit voor android telefoon zoals de s3 moet je even zoeken of via je telefoon of via google vaak is er ook veel te vinden via youtube
Groeten
_me_
|
|
| Naar boven |
|
 |
pieter

|
Geplaatst: Do Aug 30, 2012 8:54 am Onderwerp: |
|
|
Ik kan hem nu helemaal niet meer vinden in de Google Play store.
Zelfs de referentie vanaf de website zelf (http://www.alwaysonpc.com) doet het niet meer. Blijkbaar hebben de makers hem zelf uit de Google Play store verwijderd . Ik kan nergens de reden vinden van deze verwijdering, hopelijk is dit slechts tijdelijk.
De versie op mijn tablet start nog wel op maar vraagt direct om verlenging van mijn abbonement a $29.99 per jaar terwijl ik direct na installatie gratis heb kunnen spelen. Blijkbaar heb ik ergens over het hoofd gezien dat het om een uitprobeer periode ging.
Op zich vind ik het niet vreemd dat er voor deze dienst betaald moet worden aangezien ze flink wat computers moeten hebben staan om hun gebruikers van dienst te kunnen zijn. Eigenlijk is $30 dollar per jaar nog vrij goedkoop als je bedenkt hoe deze dienst technisch in elkaar steekt.
|
|
| Naar boven |
|
 |
_me_
|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2012 1:39 am Onderwerp: Alwaysonpc |
|
|
Hij is weer te dowloaden ik denk een kapotte link op de site ik geloof dat hij voor de android 19.99 euro kost per jaar per gebruiker.
Dus de samsung galaxy S3 is een android telefoon dus de android versie heb je nodig.
Virtual PC with Chrome, Java-applets, OpenOffice, Dropbox,Runescape,BNSF,& more!
Imagine having a computer inside your Android device: AlwaysOnPC is your own personal ‘virtual PC’ where can run CHROME browser with JAVA*, a full OPEN OFFICE SUITE, Integrated DROPBOX, & more on your Android device.
This product includes a one year license to use AlwaysOnPC for a single user.
(Note: we do not support sound or full motion video yet)
Groeten
_me_
|
|
| Naar boven |
|
 |
rosalinde
|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2012 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ik las jullie reactie en heb ook nog eens gekeken in de playstore en inderdaad vanaf vandaag zag ik ook de app erbij staan waar "me"
het over had.
Mijn vraag is aan "Me" : Heb je deze app gedownload en wat moet ik dan precies doen? Kun je mij dit vertellen?
Natuurlijk heb ik er 20 euro voor over om op mijn gsm te kunnen "gamesquaren" (als het maar werkt, haha)
Alvast bedankt!
Groetjes Roos
|
|
| Naar boven |
|
 |
_me_
|
Geplaatst: Vr Aug 31, 2012 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
Je kan het op 2 manieren doen je maakt login en wachtwoord bij always on pc daar kan je het programma downloaden en installeren.
http://www.alwaysonpc.com/about.php
of je gaat naar https://play.google.com/store en meldt je daar aan met een gmail emailadres en je zoekt op alwaysonpc en dan kan je hem downloaden en installeren
Zowiezo moet je je toch aan melden bij alwaysonpc zodat je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt.
Daarna kan je de app gebruiken als je die aanklikt wordt je telefoon of tablet soort van computertje met java en kan je met de browser die er dan ook op zit naar de gs site en gewoon je spel spelen op je telefoon.
Maar je kan ook de gratis pc versie downloaden en op je pc installeren daar kan je dan een dag of 7 mee gratis proberen via je pc en het ook een beetje uitzoeken hoe het werkt.Dan kan je altijd nog de app kopen voor je android toestel.
Vragen over android market kan je hier op zoeken http://www.androidplanet.nl/22043/vijf-vragen-over-de-nieuwe-webversie-van-de-android-market/
Groeten
_me_
|
|
| Naar boven |
|
 |
rosalinde
|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2012 1:02 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Bedankt Me voor de informatie! Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen.
Ik laat je weten hoe het is afgelopen.
Gr. Roos
|
|
| Naar boven |
|
 |
rosalinde
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2012 8:03 am Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Het is gelukt! Ik kan op mijn samsung galaxy s3 een kaartspelletje doen bij Gamesquare.
Het is ontzettend leuk en ook nog redelijk goed te zien.
De S3 heeft een redelijk groot scherm.
Het enige minpuntje is dat als je geen lid bent, je bovenaan reclame in beeld hebt.
Het gevolg hiervan is dat je onderaan bijna niet op "doorspelen" kunt klikken.
Dit staat maar half in beeld.
Dan zou je met een speciale pen moeten werken.
Als je wel lid bent zoals ik, heb je alles goed in beeld.
Links en rechts op het beeld heb je speciale toetsen om het programma te bedienen. Soms is het dan nog even lastig om af te sluiten omdat als je het beeld niet genoeg hebt vergroot er zo'n toetsje voor zit.
Ik weet niet hoe jij dat hebt Me, maar ik weet niet hoe ik die speciale toetsen rechts en links even moet laten verdwijnen, maar ook zo weer kan oproepen als ik ze nodig heb.
Verder ben ik er heel blij mee, het kost je alleen 19,99 voor de app.
Groetjes Roos
|
|
| Naar boven |
|
 |
_me_
|
Geplaatst: Ma Okt 15, 2012 10:48 am Onderwerp: |
|
|
Mooi roos
Als er verder problemen zijn met always on pc kan je gewoon bij hun ook terecht.
Je kan gewoon in het nederlands vragen stellen of je gebruik google translate
http://translate.google.com.
Dit is email adres voor vragen over allwaysonpc
support@xformcomputing.com
Groetjes
_me_
|
|
| Naar boven |
|
 |
|